Loading…

Klantenservice

FAQ

Niet kunnen vinden wat je zocht?
Vraag een van onze medewerkers naar de mogelijkheden of alternatieven.
Kan ik artikelen welke regulier in mijn vestiging verkrijgbaar zijn wel bestellen?
Indien het artikel regulier verkrijgbaar is kan je het product direct meenemen. Als je het artikel niet vinden, vraag dan een van onze medewerkers. Uiteraard mag je het artikel ook bestellen en later afhalen.

Wanneer is mijn bestelling afgerond?
Op het moment dat je jouw bestelling aan de kassa hebt afgerekend is de bestelling afgerond. Ga daarom altijd langs de kassa, en controleer je factuur.
Wat moet ik doen als er een storing is op de bestelzuil?
Vraag een medewerker voor hulp.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?
Je hebt de keuze om je bestelling gratis af te halen, of tegen betaling te laten bezorgen.

Ik kies de optie van bezorging, maar hoef geen afleverdatum en/of adres in te geven. Hoe kan dat?
Op het moment dat de bestelling binnen is, nemen we contact met je op. In overleg spreken we een aflevermoment af. Ook controleren we dan het adres.

Wat moet ik meenemen bij het afhalen van mijn bestelling?
Voor het afhalen van de bestelling heb je jouw Sligro klantenkaart en de factuur met de bestelling nodig.

Wat moet ik doen als de bestelling later komt dan de afgesproken periode?
We doen ons uiterste best om de bestelling op tijd voor je klaar te hebben staan. Mocht dit, onverhoopt, niet lukken dan neemt een van onze medewerkers contact met je op.

Waar kan ik terecht met algemene vragen, opmerkingen, tips of klachten?
We zijn erg benieuwd naar jouw feedback. Voor vragen, opmerkingen, tips of klachten, mag je een e-mail sturen naar: [email protected]

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box